Birthday girl





Život , kada pomenemo ovu riječ toliko toga možemo reći , ići u nedogled pričajući neka životna iskustva..... Pričati o lijepim i lošim trenutcima , pravim i „lažnim“ prijateljima....
Koliko smo se puta našli na raskrsnici života kada smo donosili odluke , ponekad prave , a ponekad pogrešne koje su nas i naučile mnogo čemu , iz kojih smo uvijek mogli dobiti neku pouku.
Iz dana u dan smo stariji , a naravno sa vremenom postajemo i zreliji , počinjemo drugačije razmišljati , život nas primorava na sve važnije odluke godinama , odluke koje će promijeniti neke stvari.
Često mi kažu prijatelji da je poslije osamnaeste godine sve drugačije , mnogo toga se mijenja.
Vjerujem im na riječ , sigurna sam da su upravu. Baš sam znatiželjna i jedva čekam da vidim kamo će mene moj životni put odvesti.
Kao što sam naziv ovog posta govori da mi je rođendan , otuda ovi baloni na fotografijama. Žzeljela sam nešto malo drugačije pa sam se malo potrudila oko shootinga za ovaj post. Naravno moj fotograf je dočarao sve ovo i veoma sam mu zahvalna na ovim predivnim fotografijama. Također su mi se ovaj put pridružile moje najbolje drugarice i nadam se da cemo još mnogo shootinga odraditi zajedno. Jer ipak šta je život bez prijatelja.



Life, when we mention this word so much we can say, go on indefinitely, telling some life experiences ..... Talk about beautiful and bad moments, good and "false" friends .... How many times did we find ourselves at the crossroads of life when we made decisions , sometimes good  and sometimes wrong, that they taught us many things , from which we could always get some lessons. From day to day, we are older, and of course, with time we become more mature, we begin to think differently, our life is forced upon all the more important decisions for years, decisions that will change some things. Often friends tell me that after eighteen years everything is different, a lot of things change. I trust them, I'm sure they are right . I am very curious and I can not wait to see where my life will lead me.
As the name of this post says  it's my birthday, hence these balloons in the photos. I wanted something a little different so I tried a little bit about shooting for this post. Of course, my photographer has experimented with all of this and I am very grateful for these beautiful photographs.
Also, my best friends joined me this time and I hope that we will do a lot of shooting together. Because still what life is without  friends.
















Što se tiče mog outfita za ovaj post odabrala sam ovaj top I hlače koje sam poručila sa ZAFUL-a. Već prije sam vam govorila koliko volim boje tako da su ovaj top I hlače bili savršeni za mene. Materijal je veoma dobar , super je za ljetne dane. Ovaj model hlača je veoma udoban ,  moderan I ugodan tokom toplih ljetnih dana. Najbolje od svega je što ih možemo kombinovati sa raznim modelima bluza ili košulja , a I nositi ih u raznim prilikama. Zato su baš one bile pun pogodak za moj “rođendanski outfit” .
Top I ove kilote hlače dobijete u kompletu , možete odabrati između nekoliko ponuđenih boja , meni se najviše svidjela žuta  pa sam ih I poručila u toj boji .
Odmah sam uz sve to zamislila crvenu torbu koja bi podigla ovu odjevnu kombinaciju na još viši nivo. Pa sam također na sajtu ZAFUL pronašla ovu torbu , koja je veoma kompaktna I nosiva svaki dan u svakim prilikama. Mogu slobodno reći da je prevazišla moja očekivanja , o kvalitetu I jos nekim sitnicama nema potrebe da govorim , sve se savršeno vidi na fotografijama.
Pošto ova torba na sebi ima zlatne detalje odlučila sam staviti minđuše u zlatnoj boji koje sam također dobila sa ZAFUL-a. Pošto se na fotografijama ne vide od kose , fotografisala sam ih same , kako bi ste ih najbolje vidjeli. Štikle sam kupila u Stradivariusu , baš su mi se svidjele , ali nisu udobne. Ne bih mogla provesti u njima veći dio dana nažalost.



As for my outfit for this post, I chose this top and pants which I ordered from ZAFUL. I already told you how much I love colors so this top and pants were perfect for me. The material is very good, it's great for the summer days. This model of pants is very comfortable, stylish and pleasant during warm summer days. Best of all, we can combine them with various blouse or shirts, and wear them on a variety of occasions. That's why they were just a hit for my "birthday outfit". Top And these kilot pants you get in a set, you can choose between several colors offered, I liked the yellow most, so I ordered them in that color. Immediately, I imagined a red bag to lift this outfit to a higher level. So I also found this bag on ZAFUL, which is very compact and bearable every day on every occasion. I can feel free to say that she’s overcome my expectations , about quality , and some other little things I don’t need to talk about , it’s perfectly visible in the photos . Since this bag has golden details on it, I decided to put golden earrings that I also got from ZAFUL. Since they are not visible in the photos, I photographed them alone , so that you could see them best. I bought this heels in Stradivarius, I really liked it, but they were not comfortable. I could not spend much of the day in them unfortunately.















     Nadam se da vam se dopada moja odjevna kombinacija. Pišite mi svoja mišljenja u komentare.

                                              Do narednog puta


                                                                      Poljupci


                                                                      Jasmina





                   I hope you like my combination. Write me your opinions in the comments.



                                                                     Until next time

                                                                           Kisses

                                                                          Jasmina




                     Top and Pants -  ZAFUL
                             Bag - ZAFUL ( sold out )
                                   Earrings - ZAFUL
                              Heels - Stradivarius
                                                           

Broj komentara: 50:

  1. Happy birthday! :) I love the colour combination, so cute! ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Jasmina, sretan rođendan.
    Početak posta je izuzetno poučan i inspiritivan.
    Slike su predivne, a ti u toj kombinaciji blistaš. Baš si onako na visini zadatka. Minđušice su mi jako slatke♥

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post i mnogo mi se dopada uvod, ali i sam outfit je vrhunski osmišljen i super ti stoji! Fotke su me oduševile zaista. Srećan rođendan, draga! ♡

    www.iammilitza.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi Jasmina! Congratulations!! The photos are awesome and the outfit is great.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mnogo mi se dopada post i mogu ti reći da je ovaj outfit baš bio super i da ti predivno stoji. Isto tako, srećan ti rođendan ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  6. Happy B-day, beautiful photos!!

    https://julesonthemoon.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post. Srećan Rođendan! :)
    Hvala na komentaru i na praćenju, uzvratila sam :*

    www.minnieart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Srecan rodjendan!Fotkice su divne,kombinacijom sam ocarana :)

    Novi post:

    http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/07/the-zulu-palette-by-juvias-place.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello!
    What a bright holiday! Your outfit I really liked!)
    I follow you and I will be happy with mutual friendship!
    Have a nice day!

    wdresscode.blogspot.ru
    Instagram

    OdgovoriIzbriši
  10. Srećan rođendan, draga moje. Slike su predivne, outfit još bolji. A moram priznati da mi se dopada i post.

    Pratim te, pa bi volela da uzvratiš.
    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivne fotografije. Sretan rođendan. Jako mi se sviđa ova kombinacija.
    Pratim i ja tebe!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Great post dear. Thanks for following. I m following you too.
    www.deryaninsporgunlugu.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Lovely poat and great photos)) Thank you for your following, I follow you back )) Victoria, beauty4fem

    OdgovoriIzbriši
  14. Nice pictures, it appears as i've been already following you!
    kisses :)

    My blog - Lalabetterdayz

    OdgovoriIzbriši
  15. Happy birthday!

    Would you like to support each other by following? Let me know, I always follow back <3

    OdgovoriIzbriši
  16. Belated Happy Birthday. You are looking beautiful.
    Thank you for visiting my blog. I followed you.

    Manjoree Graphics

    OdgovoriIzbriši
  17. U look so adorable;) follow:) hope U follow back:)

    OdgovoriIzbriši
  18. These pics are awesome and your outfit looks great :-*


    Melanie / Goldzeitblog

    OdgovoriIzbriši
  19. Thank you for visiting my blog. I followed you.😊

    OdgovoriIzbriši
  20. Happy birthday :) Very nice photos.

    OdgovoriIzbriši
  21. Happy birthday! :) Nice photos. Thanks for following me, I'm also following you. :)
    --
    O diário da Inês | Facebook | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  22. 5 days belatedly, Happy 18th Birthday!!! I hope all your birthday wishes come true! You looked beautiful on your birthday, and your birthday outfit looked pretty and fashionable. I love the photos of you with your friends and with all the big colourful birthday balloons.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  23. Hello Jasmina! Happy birthday! Thanks for stopping by :-)
    I follow you now on GFC, thanks for supporting my blog! Keep in touch!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
  24. following you...:)
    https://zoomlabakalimm.blogspot.com/2018/06/rotamz-uskudar.html

    OdgovoriIzbriši
  25. Beautififul Outfit, I love this amazing skirt.
    I am following your grat blog now.
    xxxxx Nadine

    http://nadinecd.blogspot.co.at

    OdgovoriIzbriši
  26. Enfim, ame suas roupas. Não há absolutamente nada de errado.Women's Clothing Manufacturer

    OdgovoriIzbriši